torsdag 18 oktober 2012

Bingo

Jag vet inte varför jag egentligen skulle spela bingo. Hästarna som jag tyckte skulle vinna i tisdags, ville ju tydligen inte samma sak. Så varför skulle jag envisas med att ha två brickor till varje spelare.  Alla andra hade ju bara en.  Men jag och Bettan, vi skulle vara värst och vinna mest.  Därför hade vi två brickor varje spel...

Men det är ju klart,  Bettan vann,  Svenne vann och när jag vann på absolut sista spelet. Då va Eivor macrosekunden snabbare på att hojta.  Såklart!

Så vi vann inget, men jag fick tröstpris.  Jag fick en bit ost av Eivor och utav Svenne gjorde vi en liten byteshandel.  Om han får komma på middag i morgon kväll,  så fick vi en. Noblesseask.

Så nu är frågan,  vilken förrätt ska jag fixa till?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar