måndag 19 augusti 2013

Ny kokbok...




Till samlingen.


Jag gillar kokböcker, något man inte får för många av.


Dagens utflykt gick till gekås.

Jag lovade mamma att vi skulle åkt till gekås i maj. Det blev aldrig så... 
Jag la fram förslaget att jag kunde få åka själv, men helt plötsligt ville Christian åka med och då också två barn. Vilken skräck! Helt mot mina principer. Barn har inget på gekås att göra.

Jag måste erkänna. Denna gången gick det långt över förväntan. Snabbt tog man det man behövde på vägen mot barnkläderna. Jag och Christian sa för oss själva att vi skulle gå tillbaka OM tålamod och ork fanns. Det gjorde det inte. Kläder till barnen sen EN leksak. Ok, Towe fick två. Eftersom Oliver hittade en för 149:- och Towe 49:-

Sedan blev det lunch och sedan styrdes vagnen mot kassorna.

På vägen hem kom vi på att skorna kanske var i sämsta laget, så ett stopp i Borås också.

Nu när vi kommit hem är Towe tokigt nöjd över sina nya skor och dom nya napparna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar