måndag 14 april 2014

Hallå helgen!?!

Vart tog du vägen?

Jag vet inte men det känns som jag blev snuvad på den här helgen. Den hann liksom inte börja förrän den tog slut. 

Trots att jag gick hem lite tidigare i fredags, så hinner man inte göra något innan det är läggdags. 

Lördag
Köra Oliver till kompis, fika hos farmor Eivor, åka till blomsteraffären, laga mat, hämta oliver, åka till mammas grav och sedan till pappa. Där vi stannade resten av eftermiddagen/kvällen. Hem äta lite mat och sova. 

Söndag
Tidig promenad ihop med en ljudbok runt Broddarp. Turen fick dock kortas ner lite eftersom jag hade skoskav redan strax efter öna. Frukost, fira Mormor Stina, äta lunch, köra Oliver till kompis, städa, hämta Oliver, äta och så mästarnas mästare. 

Just nu skulle jag också vilja ha påsklov. Speciellt när Oliver tycker att det är lite orättvist att många andra har lov men han får gå till fritids ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar