lördag 27 april 2013

Jag får inte riktigt ihop det

Även om jag tycker att dagarna går otroligt långsamt, så springer veckorna otroligt fort.

I onsdags var jag och Lotta på Limmareds säteri och träffade ett glatt gäng med folk från England och Finland. Kvällen avslutades på Hofsnäs slott och en helt fantastisk middag och väldigt roligt sällskap.
Vi kommer nog att ha ett och annat internt skratt om detta vid flera senare tillfällen. Men det har dom nog om oss också, så det bjuder vi på. =)

Det mesta av min fritid har för tillfället lags på ett litet projekt jag har åt byföreningen.

Jag vill verkligen inte misslyckas!

Men det verkar just nu som att det går åt rätt håll. Det lär jag märka nästa söndag, när allt ska diskuteras.

Men nu är det helg och jag ska sätta igång med städningen...
Den hann vi inte med igår =(


Och snart kanske jag sitter och funderar på vart sommaren tog vägen, om den nu någonsin kom vill säga...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar