fredag 12 april 2013

Vilken fredag

Jobbat,  blev en smula stressigt på slutet eftersom jag kom på att jag skulle hämta barnen på dagis också.  Vilket jag vid stängning inte riktigt hade med i planeringen.

Men jodå självklart blev det lite omplanering och barnen hämtades i tid.  Slutstädningen på jobbet får jag ta på måndag morgon.

Hem och det tillagade ryggbiff med stekt potatis och efterrätt.

Tack älskling för maten!

Sedan fick vi spontan besök,  ett mycket trevligt sådant.  Jag gillar spontan besök.  Tyvärr händer dom allt för sällan nu för tiden. (Inte händer några höger-vänster heller)

Gott vin, fina blommor och trevligt sällskap.

Tack för en härlig fredag. Nu är täcket sådär mjukt och skönt och när man knappt hinner inse det, så är det dags att ställa klockan igen och det är måndag morgon.

Grattis mamma på födelsedagen.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar