lördag 3 mars 2012

En dag full av energi

Tankade som sagt mycket energi hos Johanna igår. Endel säger att dom boar innan bebisen kommer. Jag boar innan jag börjar jobba.

I ett par veckor nu har jag och Christian pratat om att flytta runt möblerna. Eller ja Christian kanske inte har pratat så mycket. Men idag innan han åkte iväg till Verkstan pratade vi lite lätt. Sen åkte han och då städade jag lite...
Kanske mest blev rörigt.

Bilder är suddiga och det är meningen, men det blir bättre imorgon.

Hoppas jag ;-)

Men jag hann även värma på lite mat, tvätta 5 maskiner tvätt (lakan kuddar mm) köra Oliver till Vesene, för han skulle sova hos morfar medan mormor lagade hans byxor och kolla in andra chansen på tv.

Towe sover än så länge, som en prinsessa i ett nu mycket tystare rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar