lördag 24 mars 2012

Gårdagens mässa

Att åka på mässa redan Liiite hes med inställningen att lite kaffe gör nog susen och rösten kommer tillbaka. Kanske inte var helt rätt ;-)

Det var inte jättemycket folk på förmiddagen, men klockan 14 öppnade det även för allmänheten. Det märktes tydligt på åtgången av ostbitar =)

Och min röst...

Efter lunch tyckte L8 att hon skulle sköta pratet och att kråkan (jag) skulle vila rösten lite.

Man kan säga så här, dagen efter, då mina viskningar hörs bättre än när jag försöker prata att det är tur att jag inte behövde stå hela helgen också. Då hade jag nog fått låna någon annan stämband.

Så hemma blir det en tyst dag.

Nu för stunden fick det bli en akut resa till Falköping. Efter önskemål från dagis om lite vårigare jackor, så googlade jag och såg att det var klädbytardag i Falköping nu. Sånt brukar jag komma på dagen efter, men nu så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar