onsdag 7 mars 2012

Utflykt

Idag tog jag med lilla mamma på utflykt till Borås. Vi sladdade runt med Towe i vagnen på storknallen och knallerian. Spanade in ett antal bokreor. Det finns en hel del böcker som jag tror att Oliver skulle älska, t.ex. En bok man kan kika in på ett piratskepp, sen var det någon där man skulle leka detektiv med förstoringsglas och allt.

Men det får väl bli lite senare.

Sedan åkte vi till åhaga för att spana in UF mässan. Många kreativa ungdomar med briljanta idéer. Tyvärr var det inte riktigt vagnvänligt, utan man fick hålla 80% av synen på folks hälsenor.

Tiden går fort, om exakt en vecka ligger jag här i sängen och är säkert lite halv/hel nervös. Då blir det att ställa klockan på riktigt igen.

Tillbaka till jobbet!

Undra om det finns någon som längtar då som jag???

Så på en vecka nu hoppas jag att båda mina barn lär sig sova även om månen är full och tjock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar