fredag 13 april 2012

"morbror"

Idag är ingen vanlig dag,
För idag är det Bosses födelsedag.
Hipp hipp
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra

Nja morbror kanske det inte är men det är iallafall min mosters man.
Idag fyller han 70 år och det firas med att åka till Kina!!!

Joda, jag hade nog gärna åkt med i bagaget, även om det hade varit mycket trevligare att ha en fönsterplats på flyget.

Jag hoppas dom får en riktigt mysig resa. Jag ser fram emot att få se lite bilder från detta land senare.

Själv fick det bli ett besök hos optikern igen. Min syn har ändrat sig ( det var ju knappt ett halvår sedan jag var där senast) och nu behövs det progressiva glasögon eller ett extra par läsglasögon.

Hmm, senilsnöre med dubbelfattning, jo jag tackar!

Kommer känna mig som värsta gamla tanten. Typ.., hej! Vad önskas för ost bl.a. Bl.a. Bl.a. Hur länge den är lagrad, (skifte av glasögon) sen den 23 juni 2011 (skifte av glasögon) osv nä, det funkar inte!!!

Men i morgon ska jag hitta på något jag aldrig gjort förut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar