måndag 30 april 2012

Mysmåndag

En riktigt mysig måndag. Undra om det var vårvärmen som gjorde det!??!

Efter en natt med jag tror inte att vi fick sova 30 min i sträck utan att det var någonting, så var det dags för alarmen och att vakna till liv. Först Christian och sedan jag. Towe var också lätt att få upp men Oliver var desto svårare.

Anländer till dagis i tid och åker vidare till jobbet. Där hände det inte mycket, så jag kompade ut mig kl 13 och åkte hem. Fick med mig barnen efter vissa diskussioner, Oliver ville inte åka hem.

Underbart väder, så det fick bli lunch för mig och mellanmål för barnen på altanen.

Lagom till middagen kom Christian hem. Sen kom jag på att vi/jag behövde åka till affären för lite inköp av mat inför min utmaning. Så jag och Oliver tog den lilla gröna och slirade iväg. Vi hade så mysigt. På vägen hem stannade vi till i Hudene och kollade på vattenfallet men tyvärr blev oliver så kissnödig att vi blev tvungna att åka därifrån.


Väl hemma igen glömde den lilla gröna att svänga av hemåt och det fick bli ett varv runt byn först. Men där halvvägs såg vi ju farfar, farfars lillebror och dennes svärson och en eld. =)

Så där stannade vi tills det blev kallt. Oliver tyckte det var jättekul att hjälpa till att dra fram grenar från skogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar