fredag 4 maj 2012

3 maj


Dag 3 av 30 i utmaningen. 

Taggad som bara den fortfarande, maten funkar fint. 
Ok, mina tankar är på mat hela tiden. Men nu börjar riktmärkningarna sätta sig.

När jag kom hem från jobbet igår, så var det mellanmål dags och sedan träning.

Känns lite som att det blir väldigt stressat allt ihop, men det måste bara funka.
Träningen måste prioriteras, that´s it!!!

Jag är piggare och känner mig gladare helt enkelt.

Idag byts en övning ut mot en annan och jag har redan tjuvkikat,
det kommer att bli utmattande idag också.

Även idag blir det total stress eftersom jag sent igår kom på att det är vinkväll med "de goa mammorna"
så det blir en utmaning i utmaningen, att komma på vad och hur man ska äta när man inte styr över det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar