fredag 7 december 2012

Jul jul,

Det finns gansksa mycket som jag skulle vilja ta tag i nu,
men samtidigt är det inte riktigt läge.
 
Just nu flurerar julen i mitt huvud. Julpaket på jobbet och julklappar på fritiden.
Det svåraste är att komma på vad andra önskar sig. Jag kommer bara på en massa som jag önskar mig. Så snart får jag väl ut på en cyberrunda och fixa mina egna presenter.
Så jag har något riktigt trevligt att se fram emot. Hihi
 
Kommer även på massor till Christian, det är också ganska ovanligt.
Men i år så, det kanske är så att min hjärna och kropp behöver vara överbelastad och i konstant svängning för att julklappstipsen ska funka.
 
Nä nu blir det tilla tt ställa fram tomtarna, så jag kan sluta tänka på det...
Lika bra att ha det gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar