lördag 22 december 2012

ojdå...

Dagarna har visst sprungit iväg med rasande tempo, även här. 
Har varit totalt slut när jag kommit hem från jobbet. Ögonen stängs med superlim...

Denna vecka har varit smått kaotisk på jobbet. Jullådor, julkorgar, jul, jul och åter jul. 
Mer än 5 500 st lådor och korgar har hittat nya ägare under denna månaden.

Jag har hunnit med att få fram tomtar, julgardiner och granen såklart.  Men har jag någon julkänsla?!?

ABSOLUT INTE!!!

 Så även det är som det brukar.

Försökte handla innan. Men i affären kom jag inte på en enda sak som skulle vara med på julbordet. NÄstan så manhgick runt i sin egna lilla värld, lyssnade inte mer än på sina egna tankar.
Så det var tur att jag kunde skriva ner lite innan och att man kan snegla i andras vagnar.  Men jag är absolut inte sugen på julmat heller.

*suck*

Önskar att jag skulle hitta den där myskänslan som så många pratar om omkring julen och allt därtill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar