måndag 14 oktober 2013

Underbara höstväder

Idag när jag och barnen kom hem från jobb/dagis/fritids, så ville vi bara inte gå in. 
Så min tanke blev att Christian påmint mig om att det snart börjar bli dags att kratta löv.
Jaa, det är långt ifrån hälften som har trillat än. Så kanske att det inte kändes jätteviktigt just nu. 

Vi har en liten bergbit och till och från den råkade det bli luriga och svängiga gångar med krattan, det var liksom mycket roligare att kratta konstiga vägar istället för högar.

Och när man ändå står där på en liten plätt och tittar på den lite större gräsmattan, så slog det mig att jag skulle göra som jag brukar med gräsklipparen, men denna gången blev det med krattan. 



Jag hittar ju även en massa konstiga idéer ute i cyberrymden och detta var jag bara tvungen att ge mig på.
En bokhylla såklart. Det blev faktiskt lite kul när man ser det live och inte så här på ett halvtaskigt kort av en sämre fotograf.  


Jaha så nu är det väl dags att surfa vidare på cybervågen och hitta något nytt projekt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar