onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År


Japp då var det nytt år och dagarna rullar på från ett igen.

Aftonen var stillsam med god mat. Vaknade vid tolv av att det small raketer, men inget som jag såg nåt av. Barnen har turats om under ledigheten, nästan så att det varit varannan natt, med att vakna kl 02:09 och sedan inte somna om på två timmar och då är jag jättevaken sedan länge... Har nog inte somnat om före kl 5 någon morgon. Men men det är ingen idé att se det negativt. Nu har jag ju hunnit se någon halvdan komedi via Netflix istället.


Men nu så...

nya arbetsuppgifter, 
(tänk att dagen är här, den som jag har väntat på sedan 11 september)
nya utmaningar, 
nya möjligheter, 
nya idéer,
nya krav, 
nya mål,
stora förväntningar
och en del överraskningar skulle jag tro


Ja, det känns som att detta året kommer rulla på det också, 
jag hoppas att man hinner få någonting gjort bara...




1 kommentar:

  1. det kommer att gå väldigt bra Carin, lycka till/e

    SvaraRadera