fredag 31 januari 2014

På't igen

Januari rusade iväg. 

Nytt jobb har gjort att jag inte hunnit tänka på så mycket annat. 
Stora funderingar till Olivers barnkalas men som jag nu redan insett att min hjärna redan prioriterat bort. Men så en kväll i januari spelade Sverige hockey mot Finland och det råkade ändra min tanke om februari. Fitnessfighten som jag en gång i tiden prövade en månad med gott resultat, hade en tävling, att gissa resultatet i matchen. I vanliga fall hade jag analyserat svaret och gissat på något som ingen annan gissat på, såklart. Men denna gången kändes det som det var för många som redan hade gissat. Så jag skrev in ett svar med Finland som vinnare. Dagen efter läste jag ett namn som var bekant på något vis.

Så nu sitter jag här...

Ikväll ska jag fixa före bilder för att om en månad fixa efter bilder. Med tanke på förra gångens resultat var över förväntan är min planering att denna gången ge gärnet. Så det är med blandad skräck/kärlek jag nu inser att i morgon är det 1 februari!

Mentalt har jag redan tänkt ut allt, men med en del justering i vardagen har jag även ändrat mitt bränsleintag och bara det har gett resultat på en månad.

Nu finns även en tanke på att byta ut min stol till en boll för att slippa känna att man sitter som en icke EU godkänd banan. Denna tanke ska kunna bockas av i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar