söndag 10 juni 2012

Fun fun fun

Vilken dag!

Morgonen startade tidigt med att sätta sig i bilen och köra till Falkenberg.

Det vankades wellness weekend!

Jo tack, träning har det blivit och inte på någon se och lär nivå. Utan här har varenda liten kroppsdel varit med. Även ett par teori lektioner har hunnits med bl.a World of shapes.

Nu såhär på kvällen kan jag bara sammanfatta. Att kommer jag ner till första plan i morgon, så är det pga att Lina har sparkat ur mig ur sängen.

Både rygg och knän har klarat sig toppen, nu hoppas jag bara att dom håller dagarna som följer också.

Kvällen avslutades med tre rätters. ( getost med pinjenötter, kalvytterfile med ugnsbakad färsk potatis och fransk chokladkaka med bärsås) underhållningen stod Martin Stenmark för, han hade med sig en helt galen man vid namn Håkan. Ryktet sa att han varit med i full frys innan.

Martin var ju med och sportade i två timmar i morse och det kändes så skönt att se att även han blev både svettig och trött.

Vi mötte även Carola på stranden och även hon var med på ett pass på eftermiddagen. Hon var även med under middagen. Även där gick det ett rykte från säker källa att hon skulle uppträda. Men hon ville känna av "publiken" först. Men när middagen var över så hade hon inte visat sig iallafall.

Säger ett stort tack till Jeanette, Ulla-Stina, Helena, Sanna, Linda, Kållered ( som jag just nu tappat namnet på, förlåt) och Lina såklart. Tack än en gång för en fantastisk middag!

1 kommentar: