lördag 4 februari 2012

Svt 1 kl 20:00

Inte är det väl en melodifestival?
För mig är melodier något lätt och positivt. Lite mer positivt än avalon dott's ( kommer inte ens ihåg om det var så dom hette )

Inte är det väl en schlagerfestival heller?
Schlager är ju svängigt, lätt nynnat, ska helst sitta kvar hela natten. Precis som/ här kommer kingen in. Någonting med string, rycker i min dingding. Som Christian säger han kör sin stil och i mina ögon han gör det på ett kul sätt.

Så vad är då ett bra namn för denna samling av så bred artist genre?

Jag gillade helt klart dead by April, men det är väl för att jag gillar dom annars med. Torsten, helt ärligt vad gjorde han där???

Lite kul med den där tredje chansen.

Men programledarna kan dom ju byta redan till nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar