onsdag 22 februari 2012

Tjejerna vs killarna

Idag har vi haft utflykter på var sitt håll. Killarna åkte och besiktiga en bil och vi tjejer åkte och hälsade på lilla mormor.

Jag tror allt att vi tjejer lyckades bättre. För vi kunde bocka av vår utflykt med en grön fin godkänt bock ;-)

Resten av dagen har liksom bara försvunnit, även om det just nu finns endel tidsplanering som sätter stora stolpar i vägen för mina hjärnceller att åka berg och dal bana.
Tror att jag kommit på en lösning, även om jag själv inte vet om det känns helt rätt för mig. Men om det blir som det är, så blir det ju ändå bra för barnen. Det är väl ändå det som är det bästa inte sant???

Det får lösas i morgon för jag orkar inte gå och grunna på det hela tiden. Jag vill njuta och ha kul nu innan jag börjar jobba igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar