söndag 29 juli 2012

En vanlig städarsöndag

Började dagen med att dra ut snabeldraken på en promenad.
Towe blev vansinnig, så det var bara att vänta medans Christian och Oliver rensat klart stuprännorna....

Sedan var det snabeldrakedags igen och draken påminnde mig om snabelvalen...

*suck*

Tur att mamma och pappa dök upp med lite fika.

Sen var det bara att dra ut snabeldraken i köket igen och tydligen dansade mina fötter fram snabelvalen iallafall.

*suck*
Åhh, jag gillar inte att städa :-(

Men både snabeldraken och snabelvalen blev belåtna, så in i vrån med dom igen.

Pannkakor till lunch = Favvo maten för snabeldraken, som kom fram ur vrån och åt upp Towes rester.

Sen blev jag RASTLÖS!

Till slut körde Christian ut mig och då blev rabatterna rensade,
 fönstren putsade och en hel hink med ogräs från garageuppfarten.
Sen kom Christian ut och sa att det stod ett kallt glas vin och väntade på mig på altanden.
Så jaja jag blev väl tvungen att packa ihop då. ;-)

Vem kan säga nej till  Anders, Göran och Ove???

Ska nog beställa deras rosé. Det röda var gott men inget slår det vita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar