torsdag 19 juli 2012

Pysslat

Alltså nu har jag bara provat på betong lite.

Det gav resultat i att jag behöver komma på ett bättre underlag och helt enkelt tänka till lite längre. Att jag behöver tänka lite längre, är ju förvisso absolut inget nytt!
Jag vet....

Först ut är Olivers stövel.

Fördelar: Inga luftbubblor
Nackdelar: Stöveln var fodrad ( det visste jag skulle bli ett stort bekymmer)
                   Jag hade velat ha den slät....




Nästa är bara ett simpelt fågelbad.
Jag vet, blå snören är inte jättesnyggt, men det var vad garaget hade att erbjuda.
Den gjöts över en hög med sand i skottkärran, vilket var lite dumt.
Ju mer jag ville platta ut för att få bort bubblorna, desto mer "flöt" den ju ut... (Såklart)
Den är ju heller inte så rak och fin i kanterna men va f.n, det är ju första försöket.
Den är ju tät iallafall =)




Lite annat pyssel har det varit inomhus också, i en helt annat värld.

Nämligen trollkarlen cosmos nya hus och hans spökkorv som fått en egen liten borg på taket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar