söndag 15 juli 2012

SöNdAg

efter att ha lämnat barnen i Vesene, åkte jag vidare mot Knalleland. Det är nu andra gången inom bara några dagar. Men inte heller denna gången hittade jag en endaste liten sak som jag behövde.

För nej, jag kände inte för att lägga 99:- på en isbitsform med några båtar.

Snål? Nej!
Prismedveten? JA!

Svängde även förbi bokcafét i Od, men herre jösses va folk det var där. Inte en chans att jag skulle gå och trängas med så många. Inte ens när jag var själv...

Sedan blev det snabba ryck hem och laga mat till Christian som hade jobbat en liten sväng.

Snabbt kasta i sig maten och vidare igen för att samla upp familjen Berglund. Skövde nästa...

Dags att hälsa på Svenne.

Underbart att se honom så pigg och glad.
Det värmer i hjärtat.

Det är en stor lättnad att allt har gått så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar