fredag 6 juli 2012

Fredag 6 Juli

Sista arbetsdagen inför lite ledighet.

Det blev en långdag men så rolig, timmarna bara kastade sig iväg och jag hann knappt inte till jobbet innan jag bokstavligen fick stressa iväg till dagis för att hämta barnen. Sedan stress hem och kasta i mig lite mat för att åka iväg till en ostprovning.

Som sagt. Det var sådär lagom mycket kunder i butiken, jag hann med att göra undan lite av det jag tänkt och förbereda nästan allt inför kvällens besök på trollabo kvarn, där jag skulle hålla i en ostprovning.

Jag hoppas att Trollabos gäster var nöjda med sina smakbitar, det verkade så iallafall och när jag sedan kom hem vid 21-tiden, så var även jag nöjd över att nu ha några veckors ledighet. Även om det inte riktigt känns behövligt än. Det beror nog på vädret. Jag skulle önska att solen börjar titta fram mer och tränger undan molnen så det blir sådär stekande hett.

Det finns flera listor här hemma om vad som behöver göras nu under dessa lediga dagar. Konstigt nog så är det nog ganska lätt att fylla dagarna även utan en eller flera att-göra-listor.


Men när klockan närmade sig 22 snåret var det nog lika bra att natta ögonen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar