torsdag 9 augusti 2012

Tisdag

Ännu en slapp dag.
Förmiddagen ägnades i Herrljunga, det besk hos Susanne. Hittade en fantastiskt fin hortensia. Jag gillar hortensior. Hoppas bara att jag klarar av dom.

Ett besök på systemet, hämtade ut lite varor som jag hade beställt. Hittade en whisky,som jag vet att vi inte provat.

Vi svängde även in på mejeriet en liten stund. Christian gick emot och köpte prästost. Saknar jobbet.

Efter lunch blev jag rastlös och tog med Oliver på en liten cykeltur mellan regnskurarna. Vi hittade lite svamp, så
Det blev till att rensa och steka innan vi hoppade upp på cyklarna.

En härlig tur ner till Eivor. Hon bjöd på grillad korv och hamburgare.
Hanna, Elvira, Fabian, Johanna, Kristoffer, Hugo och Svenne.

Ett glatt litet gäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar