fredag 3 augusti 2012

Ullared

Så var det dags.
Min och mammas resa till Ullared.

Turen började dock inte så bra,
Jag insåg att jag hade punktering på ena bakdäcken.

Det var då jag frågade Christian om det är ett sånt där "tecken"
Ett "tecken" på att vi kommer råka ut för det mesta.

Påbackningar, krockar, mycket folk, visa kort som inte fungerar...
You name it!

Men så blev inte !

Inga svårigheter att hitta en parkering, ganska nära faktiskt...
Ingen kö
 Ingen trängsel
 Jag hittade det som vi behövde som mest.

En möjligtvis två personer före oss i kön, när vi ville ha lite fika vid kvart i elva.

Ingen kö till kassan, när vi var klara.
Personen framför la upp sista saken på bandet när vi ställde oss i kö.

Den enda som körde över min hälsena, det var mamma.

Det får man väl ändå vara nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar