torsdag 24 november 2011

En månad kvar!

Min kära vän och kollega älskar när jag påminner henne om hur länge det är kvar till julafton.
Så det har jag gjort nu, med tre enkla sms.

Jag har påminnt Henne varje månad i snart ett år nu.
Känner liksom att jag fick det i hemläxa från henne.

Så nu börjar nedräkningen i antalet dagar
och det har jag ju redan skrivit in i hennes kalender på jobbet så klart.

I morgon ska jag lifta med Britta till jobbet så jag kan hjälpa till att pyssla ihop lite lådor.

Annars Idag har jag och Oliver varit och handlat i Herrljunga inför morgonens paket auktion.

Men dagen började med att jag kokade lite kola och även fudge. Gjorde dock som jag sa igår att jag inte gjort. Brände mig så klart och det känns faktiskt en hel del när man får fudgesmet bakom nageln.

Sedan glömde lämna tillbaka sågen så vi fick vända annars hade jag väl glömt den i bilen.
Så redan innan vi lämnat Eriksberg tyckte Oliver att vi kunde åka hem,
för han ville inte åka med mig till affärer.

Men jag fick övertalat honom om att vi behövde bara gå in i tre affärer.
 Ica, systemet och Molins garden.

Efter Ica frågade Oliver om det verkligen var nödvändigt att gå in i de andra.
Vi kan väl lika gärna åka hem.
Hmm så mysigt vi hade....

Men på Molins hittade Oliver en helikopter som Suss tydligen redan lekt sönder ljudet på. ;-)

Vägen hem var mycket längre än vägen dit, enligt Oliver.

Tydligen en som hade en väldans hemlängtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar