måndag 14 november 2011

Knalleland och fars dag

Undra varför jag alltid blir sittandes dagen efter, med att försöka plita ihop vad som hämde igår...
Troligtvis för att appen jag använde i telefonen, har havererat totalt. Har mailat och frågat varför men inget svar... Laddade ner bloggers egen men den är inte riktigt lika smidig =(

Nåväl igår var en lycklig dag. Oliver stannade hos mormor i Vesene 
(han har verligen längtat efter Benjamin, Alma och Ellen och dom var där)
medans jag tog med Towe på en girlsshopping runda på knallerian.

Tyvärr är jag inte så bra på shopping...

Redan när jag körde förbi parkeringen till Borås djurpark
och såg att den var helt övertäckt av parkerade bilar, kände jag paniken växa.
Ska det vara lika mycket folk på knallerian.
Så blir det som vanligt att jag vänder och åker hem.
JAG VÄGRAR!

Som tur var var det inte så mycket. Men vi gick igenom eko, h&m, bokia, cubus, claes ohlson och runt på storknallen för där blev jag inte sugen att gå in i en enda affär.
Jag hittade ingenting, inte ens ett par strumbyxor till Towe. Jo en sak på eko...

5 rullar tejp för 10 kr

Så då gick vi till ica och handlade lite istället, kändes mer tryggt.

Hoppar in i bilen ocoh åker tillbaka till Vesene.

Där vankades det fika med hela familjen. Så otroligt mysigt att ha en hel eftermiddag ihop med Benjamin, Alma och Ellen.

Till middag fick Christian välja alldeles själv vad det skulle tillagas och fars dag middagen blev nog inte riktigt det som jag trodde.

Korvstroganoff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar