söndag 20 november 2011

Vattendrag

Dagarna rinner iväg som vattnet i ett vattendrag.

Igår var vi på ett jättetrevligt 50-års kalas, där dagens kommentar från Oliver var.

Mamma, jösses vilket trevligt kalas det var igår, det var den bästa jag någonsin varit på.

Så det får man ju säga att det är ett gott betyg.
God mat och trevligt sällskap gjorde att tiden bara flöt iväg.

Idag blev det ett besök hos Susanne och inhandling av några julblommor.
Något som vi nästan aldrig haft. Varför slänga dom som jag lyckas få att leva???

Loppisen i Herrljunga fick också ett litet besök och Christian fick nya träskor.
Undra varför folk ska sälja sånt som uppenbart skräp?
Nu menade jag ju inte träskorna som var helt nya. Men det fanns mycket av det andra.

Ett besök på Vesenes julmarknad är ju tradition också.
 Hittade inget i år heller ;-)
 Förutom att jag beställde ett par vantar till Towe som min farbror ska sticka till henne =)

Men nu var det skönt att komma hem.
Operation fortsättning av julen kommer att ta kvällen skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar