lördag 5 november 2011

Fredagsmys på hög nivå

Vilken fredag det var igår!

Ett besök hos Susanne på Molins garden och inhandling av en julklapp, kan starkt rekommendera denna mysiga affär. Blommor, blommor blommor och en massa helt underbara lycktor, glas, choklad mm
Finns garanterat något som passar.

Sedan iväg till Vårgårda där jag och Towe lunchade på Wärdshuset ihop med Anders,
baconlindad fläskfilé och pepparsås.Inte illa alls.
Även om jag kan tycka att baconfilén kunde fått brynas på stekbordet lite först. 

På vägen hem, stannade jag till på Gäsene mejeri och får osten var slut i kylskåpet.
Träffa Lotta lite snabbt, klockan vill så gärna springa lite för fort.

När jag sedan hämtade Oliver fick han ett bryt i bilen, för han ville verkligen INTE åka hem.
- Men snälla mamma, kan vi inte bara åka till farmor. Jag saknar henne, det var så länge sedan.

Så till farmor blev det och lite fika.

Sen hem, rackarns va fort klockan sprang iväg då. Ge Towe lite mat, duscha, göra sig i ordning, Christian kommer hem, han duschar och så sitter vi i bilen på väg mot lilla Dallas.

Kvällen bjöd på helt fantastisk kväll, vi mammor träffades utan barn.
Tacos, lite vin och en helt underbar värdinna.
Resultatet blev fnitter, skratt och en stor energikick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar