onsdag 9 november 2011

Puhh vilken kväll

Dagen har bara flugit iväg. Towes näsa rinner inte riktigt lika mycket, däremot är Olivers hosta värre när han får sina attacker.

Uschlehosta på riktigt nu. Den ger inte ens upp , när han spytt upp allt och lite till. Stackarn!

När jag haft lite tid för mig själv, har jag börjat måla mina blommor. Har även kommit på två idéer. Varav jag måste pröva en i morgon bitti. Spännande... Tänk om det funkar och ser bra ut

Christian var hemma tidigt, så jag passade på att åka till Falköping och handla lite vinster inför morgondagens bykamp. Men som det ser ut nu får jag stanna hemma med barnen, det känns lite tråkigt faktiskt. Men dom går ju i första hand så klart.

Nu hoppas jag på att få en natts god sömn, men det vet jag ju redan att jag inte får. Inte med två sjuka barn och en fullmåne som alltid annars håller minst en, helst två barn vakna på natten. Så det är väl bäst att passa på att dra ner rullgardinerna på mig själv också.

I morgon är en annan dag.
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar