lördag 7 januari 2012

Bowling och mat

Ikväll var jag och spelade bowling med några av mina arbetskamrater. Så kul!

Joda...

Tre omgångar körde vi, första gick ju långt över förväntan. Andra omgången hade dom kommit på att vi skulle spela mini, men då hade man ju precis kommit in i det hela och klotet gjorde som jag sagt till det, ta ner så mycket som möjligt. Inte bra. Tredje var det som vanligt igen och då var ju mitt klit alldeles vimmelkantigt och fatta inget, men kul hade vi.

Efteråt var det lite mat hos Kicki, så gott och så trevligt. Tror nig att vi alla blev något år äldre, för skrattade det gjorde vi ofta och länge!

Tyvärr fick jag åka hem lite tidigare till en Towebowe som inte ville sova.
Väl hemma så hade hon somnat dom en stock. Sova borde väl jag också göra men jag är INTE trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar