måndag 19 december 2011

Helgen

Lördag eftermiddag var det julmarknad hos Susanne på Molins garden.
Så mysigt med dessa hantverkare som stod bland alla blommorna.
Knappt innanför dörren fanns www.toppmurklan.nu och ett halsband hittade hem till mig.
Tack så mycket...


Så häftiga smycken att det är svårt att välja,
samtidigt som min egen fantasi sprudlar och jag vill också testa.
Just i natt när Oliver och Towe var vakna, sprudlade min fantasi och jag vill så gärna prova på att dreja med lera. Jag vet massa saker som jag skulle vilja pröva på att göra.
Men just prova-på-keramik verkar inte som det finns här omkring.
Inte när jag googlade lite snabbt på studieförbundet eller nbv.

Någon som har några tips?

Söndags förmiddagen tillägnades jobbet och ett antal korgar skulle göras och även kollas över så att allt nu var gjort. Det brukar vara tokigt mycekt att göra i butiken denna veckan, med folk som kommer in och vill ha med sig en korg med ost och andra godsaker.
Så det är alltid bra att ligga i fas innan.

Med mig i bilen fanns Lottas lilla klapp =)
Kul att du gillade den.

Med mig hem fanns en annan klapp och Lotta sa inget så jag hjälpte bara tomten lite. Med att ha ett paket mindre att dela ut hihi.



Kvällen har ägnats åt först snabelvalen och sedan  julklappsetiketterna.
 Nu ska dessa bara skrivas och klapparna ska få lite snören.
Sen är nog allting verkligen klart...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar