torsdag 29 december 2011

Dålig förlorare... JAG??? Absolut inte!

För den goda sakens skull tog vi oss an ett par vuxenpoäng och spelade miljonbingo ikväll. Det som började dom vanligt med spridda skurar över hela lotten. Fattar inte hur dom lyckas pricka in alla ensamma nummer i olika kombinationer så dom inte ska lyckas bli ett par, minst.

Men sen var det som om min lott blev som en magnet och det blåa färgen från bläckpennan målade upp ett hav framför mig. Det blev rätt många fyror och i mina fantasi satt jag tyst och tänkte:
Idag går det banne mig vägen, för nu kan det snart inte lyckas träffa ett nummer som inte skulle ge något bra.
Jag kände det på mig!

Det som skulle träffas av en liten röst i tv:n och bli blå på min lott va:
du väljer drömvinsten, värde 750.000:-
100.000:- kontant
25.000:- kontant
Kryssning i Västindien, värde 80,000:-
1000:- kontant

Ni ser ju själva. Så klart det skulle bli något bra. Samtidigt som det sägs bingo ifrån dumburken! Så säger även Christian att han fått bingo.

Lite avis säger jag att det va ju skoj, va blev det? (med stor förväntan)

En ny lott...

Man vet ju hur det är när man vinner 25:- på en triss och byter den mot en ny.

När är det min tur???

2 kommentarer:

  1. Då vann jag storkovan....YYYYeeeehh 100:-

    SvaraRadera
  2. Jahopp det var dit Storkovan gick. Man får gratulera.

    SvaraRadera