fredag 2 december 2011

Inför julmarknaden

I morgon lördag mellan kl 9 - 14 kommer Gäsene Mejeri ha julmarknad, med fina erbjudanden i butiken. Ni som inte har handlat eran julost än,  ska nog ta och passa på innan den tar slut.

Butiken kommer även besökas av Anna från Trollabo kvarn, Inge med sina stickade sockar och halsdukar, Sonja med lappteknik, Elinore Kranz har med sig tavlor och julkort, Eivor skulle baka tunnbröd och sedan var det nog även någon med silver hantverk som jag tyvärr har tappat namnet på.
Jag ska också finnas med på ett hörn, inte bakom ostdisken utan bakom ett alldeles eget bord.
Ska se om det finns något intresse för mina rosor av kaffefilter. Det är väldigt, väldigt svårt att veta innan. Men jag har ju inget att förlora på det.

Det har varit jättesvårt att veta hur mycket jag ska göra. Så jag har bara gjort några stycken... Här har man inga stora förhoppningar ;-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar