onsdag 22 juni 2011

Älskade mormor!

Förmiddagen spenderades i Ljung hos min älskade mormor, mamma var också där. Det är så underbart att se hur glad mormor blir när man kommer och speciellt helt oväntat.
Oliver var mest nöjd, han fick ju fika ;-)

Jag och Oliver passade även på att hämta ett paket på Ica och göra ett vad jag hade tänkt snabbt besök i blomsteraffären. Behövde ju bara en oasis och en kruka att fixa mina rosor i. Men snabbt var inte ordet. Oliver hittade två burar med marsvin i och i den ena fanns det alldeles nyfödda små bebisar. Så där skulle det tittas och diskuteras om dom verkligen inte kunde flytta hem till oss. Men det lär väl inte hända om jag får som jag vill.. 

Oliver fick istället en dekorationsfjäril som numera är ett trollspö, varav Oliver säger att han kan trolla vad som helst. Min fråga var då om han kunde trolla dit ett par nya öron som har bra hörsel. Men tyvärr det hade han ingen formell för. (Det var ju skit också, för ibland skulle det verkligen behövas)

Det börjar närma sig midsommar och jag har verkligen ingen aning om vad man ska hitta på. Christian fyller år och jobbar, så han kommer väl hem till 17-18 tiden. Det hade ju varit kul att överraska honom på något vis. Men vad???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar