tisdag 21 juni 2011

Paketjakt

Att försöka inhandla något behövligt, kul, genomtänkt och uppskattat till någon man älskar och det enda personen egentligen önskar sig är att få komma till London och se på OS är svårt på riktigt. Det spelar ingen roll om jag tänker igenom varenda affär i huvudet. Kommer jag då på någonting och sedan åker för att köpa detta, så hinner jag ändra mig ett antal gånger. Samma sak vart enda år!

Men i år åkte jag till en stad och verkligen försökte. Jag gick långsamt ihop med Towe, tittade och funderade länge och flera gånger men NEJ jag hittade inget som jag blev helt nöjd med. Det fick bli en nödlösning så klart.

Oliver tyckte att jag skulle köpa en radiostyrd robot från honom.
Men inte ens det hittade jag ;-)

Men jag kan hålla med, att få åka och titta llive på OS det hade varit riktigt häftigt. Men vi får väl nöja oss med att vi kan åka och titta på Elfsborg emellanåt.

Pappa fyllde år igår men till honom var det inga problem att hitta något som passade.
Tro mig han blev väldigt glad över sin present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar