onsdag 29 juni 2011

Sol sol underbara sol!

Igår... vilket väder!

Helt fantastiskt underbart, att det kan slå om och bli så varmt och skönt på en natt sådär. Tråkigt bara att det kan göra precis likadant och bli kallt eller regnigt också. Ingen inskolning på sånt inte. Vår lilla pool visade 24 grader igår och det uppskattades av Oliver men inte av Towe.
Tur va väl att T inte ville bada för då slapp ju jag också. *phju*

Oliver älskade sin nya badring. Glass för Oliver och Morotspuré för Towe på altanen och det uppskattades av de båda även om Towe åt mer än vad Oliver gjorde.

Idag har kaffekoppen och tidningen flyttat ut med mig och jag hoppas på att huvudvärken, som var nära att bli migrän vid vissa tillfällen igår, håller sig långt borta. Christian säger att det är för att jag behöver åka till en optiker men jag vet inte det. Det kan ju ligga något i det och att jag mer eller mindra jämt kisar. På datorn är all text zoomad till 125 - 150 % för att slippa anstränga mig. Men nja jag är inte så gammal än....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar