torsdag 30 juni 2011

ja ja ja jag vet...

... jag har varit dåligt på att krama min xt!

Men jag har faktiskt lagt en massa tid i garaget och i hallen. För att snart ha vita stolar och ett vitt bord i köket. Enligt färgaffären skulle det räcka att slipa upp ytan lite och sedan grunda och måla ett lager med vit lackfärg.
Joda! Eller hur...

3 av 4 stolar och bordet var klara på midsommarafton. Kände mig dock lite missnöjd med att det blev en sträv yta. Men när Christian kom hem satte han sig på en stol med jeans och då såg vi...

... att han gjorde ritkigt fula svarta märken av knapparna i jeansen. *suck* *morr* och *jättebesvikelse* såg även att stolen Oliver hade skjutit emot diskbänken var skavd den med.

Men nu så nu ligger det ett lager ritkig lack över ¨på bordet och det känns inte heller så strävt. Hoppas nu innerligt att detta ska hålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar