söndag 30 oktober 2011

Drömmer


Kommer ihåg när man var liten och man hade spelat för mycket super Mario bros på Nintendo 64 eller för något år sedan då jag sträcktittade på alias 5 säsonger
 eller man läst någon bok som inte vill släppa taget om hjärnan.
Det räcker ju att bara stänga ögonlocken så är man tillbaka där.
Otroligt jobbigt !

Just så är det precis nu, ligger som på nålar.
Mina tankar säger bara: det är ingen idé att sova, Towe vaknar ändå snart. Dom kanske har rätt, för hon vänder och vrider, gnyr och andas väldigt hörbart. Hon är VÄLDIGT lättväckt i vanliga fall. Det räcker att gå och lägga sig och säga godnatt. Då är det som om någon dragit i rullgardinssnöret och någon är klarvaken.

Men som sysselsättning idag i soffan, det är ju inget bra på tv:n,
så var det spel på telefonen som gällde.
Wordfeud (typ som alfapet) och
Fingers cross (svårt att förklara, man ska möblera om bitar som ska ligga på ett visst sätt. Kräver både ett, två, fyra fingrar)

Så när jag Feudat, spelade jag cf. Resultatet av detta blir en ny variant, i mina drömmar.
Ett totalt kaos, för varje avklarad banan i cf får jag bokstäver till wf.

Kan inte bara Christian komma hem så jag går något annat att tänka på.

I morgon gästspelar jag på mejeriet en stund. =)

// Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar