torsdag 13 oktober 2011

En antifeberkur tack!


Jag som trodde att febern skulle vara väck idag.

Vad fel jag hade :-(

Allt var bra nu till efter lunch då Oliver fick feber igen och blev riktigt hängig.
Mutade till och med me både kinderägg, vilket han bara åt så han fick ut leksaken,
sen slängde vi det och även med en kaka. Ni ser ju själva hur bra det har gått med den.
Den har ändå legat på bordet i ett X antal timmar och den är inte mycket större än en 5-krona...

Lella som var snäll och hade köpt glass igår,
det smakade han bara på genom att slicka två gånger på teskeden...



Min nacke känns som den ska gå i tusen bitar men vad gör väl det, det är skönt med vetekudde
och min huvudvärk gillar ipren och alvedon...

Towe den lilla rackarn har nu ikväll, bestämt sig för att hon visst kan gå ut med stolar. Hon är som en magnet så fort man öppnar diskmaskinen. Det spelar ingen roll i vilket rum hon är eller hur tyst man försöker plocka i/ur, klamp klamp klamp så kommer hon i rackarns fart krypandes och ska vara med.

Christian har minsann skjutit en älg idag


En biffig tjur, ser ni dom stora hornen?
 ;-)
Nu blir det soffan, filt och min bok.
Tack snälla mamma att du hämtade den på biblioteket åt mig.



- Tillagat av Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar