lördag 22 oktober 2011

Fredagsmys

Det är så skönt att bara ta det lugnt en dag. Det gjorde vi igår.
Fredagar brukar jag passa på att åka och handla när Oliver är på dagis.
 Men inte igår, nix, igår kände jag att det skulle vara så mysigt om han var med.
Så det blev till att vänta in klockan så det blev dags att hämta honom,
så fick han bestämma vilken affär han ville åka till.

Det blev metropolen Floby.

Nästan inget folk och så den närmaste affären. Riktigt skönt.

Hemma igen lekte han detektiv med Towe med sitt nya förstoringsglas.
Tänk vad mycket man kan se... Smulorna under bordet är ju jättestora mamma....

TACK!!! Jag som dammsög kvällen innan...

TIll middag blev det korv för Olivers del och räkor, baguette mm till oss.
Vad gott det var med bröd!

Har börjat sakna bröd lite grann, det är så enkelt till frukost. Jag får inte i mig mer äggröra.

Att Christian skulle äta en citronklyfta helt frivilligt var så klart kvällens höjdpunkt. Alla ni som vet hur Christian ser ut bara man säger citron till honom. Ni förstår att jag och Oliver skrattade en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar