måndag 19 september 2011

Äpplevälling


Känner numera att Towe inte blir mätt på kvällarna. Även om hon äter 150 gr mat kl 18 och 240 ml ersätting kl 19. Nuför tiden så är hon hungrig på natten igen. Välling har jag varit för lat för att göra. Gjorde ett försök för någon månad sedan och då bara hon sputtade och skaka på huvudet. Men i morse tog jag mig tiden att försöka igen.

Koka upp vatten och maizena och låta det koka någon minut och sedan i med pulvret. Men idag gjorde jag en liten fuling. Blandade i äpplemos också. Hon sörplade glatt!

Enda kruxet var att det var för litet hål i nappen för äpplemoset. Så jag fick sila bort det igen, men det gick bra ändå. Så nu kanske hon kan vara mätt lite längre istället för att hålla på och äta och äta.

Chrsitian tog lite ofrivillig sovmorgon idag, väckte honom kl 6:30!!!

Inte bra! Men ingen av oss hade hört båda klockorna vid 4

Så ikväll får det nog bli lite hjälp av mamma och pappa innan Christian är hemma. FÖr idag ska jag på Lars Winnerbäck i Göteborg. Det ska bli så kul!

Ska andas in så mycket egen luft man bara kan så jag blir full av ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar