onsdag 14 september 2011

Bahh Byxblöjor!


Inser att jag är tvungen att åka till affären för att inskaffafler blöjor. Åker till lillica, hade verkligen ingen lust att åka till storica. Inte fick jag med mig så mycket pengar heller. En hundra lapp...

Hmm står vid blöjorna, känns alltid lika tomt. Hmm ingen libero nummer 4...

Icas egna? Har aldrig testat
Jo där libero nummer 4 men va fan jag vill inte ha slim. Jag vill bara ha helt vanliga enkla blöjor. Hur svårt kan det va? Sen hade jag ju inte 149 kr heller för den delen.

Det fick helt enkelt bli icas egna varor...

Ett paket 90 kr, ok jag tar det då. Jag får väl vidga mina vyer och pröva då.

I bilen ser jag till min fasa att det är

BYXBLÖJOR!!!!

Men hur svårt kan det va. Jag vill ju bara ha helt vanliga!

MORR!!!

Jag va verkligen ingen jättefantast av byxblöjor till Oliver heller. Det är ju så smidigt med dom vanliga!

SKIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar