tisdag 27 september 2011

Tre ton kg

Denna veckan har det gått bra. Jag har prövat på att minska rejält på kolhydraterna,
vilket jag trodde skulle bli riktigt svårt.
Frukostar med smörgåsar, potatis, ris eller pasta till middagen. Men några gånger i veckan blev det ju fika eller godis. Detta är ett minne blott ;-)
 Sötsuget var nog det som bekymrade mig mest.

Men så i måndags blev det ändring på det och jag tänker mer i GI banor.

Måndagen gick jättelätt, på Winnerbäck frös jag förvisso och trodde att jag skulle bli sjuk.

Tisdags frös jag rejält hela dagen. Underställ, kläder och filt då var det ok. Kände mig lite hungrig på kvällen så jag tog två smörgåsar. Efter det försvann fryseriet...

Det är det enda som jag känt/mått konstigt.

Jag har inte varit sugen på godis eller kakor.

Både Christian och Oliver har kunnat äta godis utan att jag ens velat smaka och det,
det är rejält udda för att vara mig.

Resultatet denna vecka...

-1.1 kg



- Tillagat av Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar