måndag 8 augusti 2011

En dag i bilen

I morse tog jag med mig Towe och besökte Lotta på mejeriet. Beställde lite prylar till mig och lite vinster till kommande byrally bland byarna runt om Broddarp.

Har jag sagt att jag saknar mitt jobb och mina arbetskamrater. Åhh jag kommer ha så mycket tokenergi när jag börjar så Lotta kommer bli helt nipprig på hela kroppen. Klockan kvart över nio var vi hemma igen.

Då väntades det frukost och sedan packning och städning.

Sen bilen igen...

Men nu är vi tillbaka igen i vildavagnen som Oliver kallar det. Jag älskar kusten, så på sätt och via var det skönt att hitta tillbaka igen. Det var behövligt att komma hem och ladda om batterierna och få råda bot på hemlängtan...

Får se när den kommer och kryper inom skinnet igen!

- Tillagat av Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar