söndag 28 augusti 2011

Vilodag


Det känns inte bara, det syns också att man har haft fullt upp denna helgen.
Huset ser ut som ett bombnedslag, tvättkorgen har svällt.
 Jag ogillar den personen som hela tiden lägger ner jäst i korgen så att det jäser över jämt och ständigt. Skulle behöva ta mig ett ordentligt snack med den personen.

Gårdagen var riktigt lyckad.
Väldigt många kom och åt. Alla hade ett leende på läpparna och dom man pratade med tyckte att det var roliga uppgifter, fantastisk runda och en skön stämning.

Vi ska sitta ner och utvärdera om en vecka. Vi behöver smälta själva och få intryck, tips och idéer från andra. Jag kan tycka att vi måste göra mera reklam om det. Men det kom vi på alldeles för sent.
Alltid lär man sig något!

Idag är jag som en kola. Det känns i kroppen att den inte fått vila ut förkylningen,
 som kom och attackerade mig, lagom till helgen.
Är riktigt tung.
Jag orkade inte ens öppna påsen med färdig skivad rödlök till min (som jag hade föreställt mig) goda tunnbrödsrulle. Rödlök, skinka, ost, sallad, potatissallad mm.

Det blev två skivor skinka.
Kaffekoppen har jag ställt någonstans.
Troligtvis på ett bra ställe.
Oliver höll på att få en kopp varm choklad utan mjölk.
Men det kom jag på när micron plingade och jag insåg att den var tom.

Idag ska jag bara ta det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar