fredag 19 augusti 2011

Torsdag


Nu börjar Christians semester lida mot sitt slut. På ett sätt är det tråkigt, den närmsta veckan är det verkligen fullt upp och på ett vis riktigt gott. RUTINER! Dagis, äta och sova på bestämda tider. Jag tror att vi alla i den här familjen behöver komma igång igen.  Torsdagen ägnades åt fönsterputsning och samtidigt ringde en kompis till Oliver och undrade om inte han ville komma och leka. Att beskriva hur glad han blev är svårt men det kanske räcka att citera vad han sa när vi satt i bilen.

Jag ska leka med Erik! jag ska leka med Erik, Jag ska leka med Erik. Mamma, jag älskar Elvira!
och så älskar jag Erik! Jag ska leka med Erik! Är vi inte framme snart??

Japp, jag tror att han har saknat sina kompisar med... Direkt efter detta blev det en tur till Vesene och doften av barr och söta kantareller i näsan. En snabb tur i skogen och så fick för att rusa hem och vidare på möte. Det vankas ju ett byrally den 27 aug och väldigt mycket har känts oklart och oplanerat. Men efter igår känns det som att det mesta har landat igen. Vissa saker känns lite konstiga men är det beslutat så är det beslutat.

Det fannas fortfarande svamp kvar att rensa nnär jag kom hem och sedan hade jag ju under dagen kommit fram till att det nog behövdes en skylt till äreporten till... Så dom fick jag måla vita inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar