onsdag 24 augusti 2011

Stina och Ninni



Idag blev det en liten utflykt. Jag och Oliver hämtade upp Ninni.
Oliver hade växt sen sist.
 Han var så stolt och lycklig, han kunde trycka på hissknappen alldeles själv.
Finns det någon person som kan sätta spår i hjärtat första gången man träffar den, så är det Ninni.

Hon och mormor lärde känna varandra när dom bodde i Herrljunga en sväng efter var sin sjukhusvistelse och jag tycker det är så härligt. Dom skrattar och pratar och bara är.
Visst är det lite krussiduller med att det måste vara si och så när gamla träffas, 
men det får man ju räkna med.
Dom ser så lyckliga ut ihop. Båda två är pigga och det värmer mitt hjärta.

Så att hämta Ninni för att dom ska få en fika stund ihop är något jag mer än gärna gör. Tyvärr blir det för sällan. Men mitt mål är att bli bättre på det.




Towe 6 mån, Stina 1108 mån, Ninni 1179 mån, Oliver 54 mån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar