fredag 5 augusti 2011

Ingen sovmorgon idag heller

Precis nu när jag och Towe har dragit upp ögonlocken och Towe dricker sin välling. Hör vi dropparna mot villavagnstaket. Typisk! Det blir ingen morgonpromenad nu. Enligt klart.se ska det regna hela dagen. Otrevligt men ändå lite skönt. Min kropp har numera stänk av falurödfärg. Den som stått och splashat min kropp med detta genom att ha använt sig av ett paintballgevär, kunde väl ändå använt en snygg brun färg. Gårdagen ägnades åt en båttur till en av öarna, där Oliver hittade en kompis. Solen på den ön gjorde att jag igår kväll satt inlindad i både joggingbyxor, klänning, fleecetröja och filt. Det var dock inte solen som var Olivers kompis utan en kille som hette Linus. Bilder och lite bättre beskrivning kommer senare.

Undra om det idag kommer stå utflykt på schemat eller endast städning.

Min farmor fyller förresten år idag.
Hoppas att hon tycker om blommorna och att hon har en bra dag idag.

- Tillagat av Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar