torsdag 25 augusti 2011

och skalman han är tlööööötttt!

Igår började Towe visa lite tendenser till att bli förkyld,
inte direkt hängig men ändå lite ur balans. Ingen aptit, inget är kul men ändå.

Så inatt fick jag sovit en timma i soffan om man slår ihop det och en hel timma i sängen innan det var dags att gå upp. Naten spenderades framför tv:n och dess tråkiga serier. kände mig ändå ganska pigg i morse tills jag kört Oliver till dagis. Förmiddagen var fullproppad  med saker som behövdes göras. Direkt efter lämning plockades Ewa-Marie upp och vi skulle handla till på lördag. Hemma igen strax efter 12 och det var bara att göra sig en sallad och äta lite. Towe hittade inte ro till att sova heller så vi satte oss i soffan. Det skulle jag aldrig gjort.

Trött jag blev!!!

Hämtning och ut till vesene för att hämta potatis. Vägen hem var lååång.

Nu är det dvala. Äntligen fått Towe till att sova lite, hoppas hon sover mer än 10 min bara.
Så nu är det dags för alla måsten.
Undra om det finns plats för att sova?

Min hals värker och jag fryser och är varm...
Och den grymme John Blund har bett Fredrikssons köra lass efter lass till mina ögon. den f*n har tydligen gett sig den på att torka ut mina ögon fast dom bara tåras...

JAG VILL SOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar